czwartek, 27 czerwca 2013

Strawberry and green tea cocktail./ Koktajl z Truskawek i zielonej herbaty.

Siemaneczko. Jak życie ?? :P:P 
Ja kończę moja tegoroczna edukację i w pełni poświęcam się sobie samej i bloggowaniu.... 
Ostatnie dni były dość pracowite więc wybaczcie że nie miałam czasu, ani siły aby dodać coś nowego :P:). 
Na pełnym Chilloucie wracam do was, z super orzeźwiającym Koktajlo/drinkiem, z Cytryną i Zielona herbatą:P:) 
I przyznam się wam ze pomysł perfidnie ściągnęłam od Hurmanki, pozdro. Kocie.... 
Wiem ze mnie czytasz :*:* 
Tak czy inaczej w tegoroczne wiosenne upały, takowy koktajl może uratować samopoczucie a czasami nawet życie. 
Dlatego warto mieć coś do picia przez cały czas, a najlepiej coś co smakuje wam tak, jak mi smakuje dzisiejszy koktajlo/drink. 

Składniki:
- sok z jednej cytryny.
- około 20 dużych truskawek.
- szklanka waszej ulubionej zielonej herbaty.
- brązowy cukier do smaku.


- Miksujemy truskawki z zieloną herbatą i delikatnie wlewamy sok z cytryny bez pestek.
- Dokładnie blendujemy i dosładzamy cukrem. 


Gotowe. 


































Dobrze schłodzony napój to podstawa, więc trzymajcie się w te upaliska.... 

                                                         Wasza - W 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz