czwartek, 11 sierpnia 2016

Co dziś jadłam ?


Dzisiaj będzie post dla tych, którzy ciągle żyją w niewiedzy na temat tego, co jedzą weganie.
Na poniższych zdjęciach zobaczycie trawę, trawę i trawę. 
Nie no żarcik, przedstawiam Wam dzisiaj mój przykładowy dzienny jadłospis. Wstęp piszę rano zaraz po śniadaniu, więc nie wiem jak będzie wyglądała reszta posiłków. 

Miłego oglądania :)



co dziś jadłam weganizm veganism what i ate today vegan

Surówka z: 2 marchewek, 3 jabłek, kiwi, czerwonej porzeczki, 2 śliwek. Dodałam tez po łyżce namoczonego w wodzie siemienia lnianego i niebieskiego maku. 
400 ml wody, zielona herbata. 

co dziś jadłam weganizm veganism what i ate today vegan


Naturalna parzona kawa z mlekiem sojowym.



co dziś jadłam weganizm veganism what i ate today vegan


Smoothie z: Buraka, jagód, malin i jeżyn. 


co dziś jadłam weganizm veganism what i ate today vegan

100 gram brązowego ryżu (waga przed ugotowaniem), sałatka coleslav, wegańskie leczo z cukinią, pomidorami i papryką. 

I tak jak się spodziewałam nie zrobiłam zdjęcia kolacji ;( 
Jadłam pełnoziarniste racuchy drożdżowe z ziarnami niebieskiego maku i płatkami owsianymi. 
Były brzydkie, ale pyszne :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz